Handelsebetingelser

Den Italienske

Adresse: Øster Søgade 32
By & postnummer: København K
1357
Tlf: +45 28 25 32 32

CVR: 43516604
 

Betaling

Alle beløb der fremgår på hjemmesiden er angivet i danske kroner (DKK), inklusiv moms og eksklusiv leveringsomkostninger.

Den Italienske tager imod online betalinger med; [Dankort, Visa/Dankort, Visa. Vi pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr. 

Betalingen af ordren bliver først trukket fra din konto, når varen afsendes med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Den Italienske benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger, hvilket betyder, at forbindelsen er helt sikker.

Levering

Vi leverer kun varer inden for Danmark. Leveringstiden for din ordre er normalt 1-3 hverdage. Ved bestilling i weekend og helligdage sendes varen afsted første hverdag. Ved bestilling på hverdage inden kl. 12.00 bliver varen sendt samme dag.

Skulle der i særlige tilfælde være forlænget leveringstid, giver vi dig besked på mail.

Vi leverer til privatadresser i Danmark - dog ikke Færøerne og Grønland.

Alle varer leveres med [GLS og PostNord].

Retur og fortrydelsesret

Når du handler på nettet, har du 14 dages fortrydelsesret. Din fortrydelsesfrist starter først, når du har modtaget varen, fx når den er lagt i din postkasse, når den efter aftale med dig er lagt i et skur eller lignende, eller når den er afleveret på din arbejdsplads.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv, ligesom valg af transportør er dit eget.

Fortrydelse skal meldes til os senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal ordren være os i hænde senest 14 dage efter, at du har informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Meddelelsen skal gives pr. mail på italyindenmark@pregodeli.dk, hvor du tydeligt skal oplyse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. 

Der er dog en undtagelse når det omhandler salg af madvarer. Når du køber mad, har du slet ikke fortrydelsesret. 

 

Reklamationsret

I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. 

Reklamation skal meddeles til [virksomhedsnavn] i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses en måned som rimeligt tid, med mindre andet er aftalt.

Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert betjening af produktet.

Den Italienske dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang. Vi modtager ikke pakker sendt på efterkrav.


Reklamationer sendes til vores lager:

Prego Deli
Øster Søgade 32
1357, København K

Persondatapolitik

Når du køber en varer og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til.

Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger blandt andet i vores fragthåndtering, som ikke er udviklet af [virksomhedsnavn]. Vi har indgået databehandleraftaler med vores partnere som garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af personoplysninger.

Klagemuligheder

Du kan sende en mail til [virksomhedsmail] eller ringe på [telefonnummer], hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage. 

Hvis du har en klage, og det ikke lykkes os at finde en løsning sammen, vil du kunne benytte en af følgende muligheder for at klage:

  • Center for Klageløsning, via klageportal v. Nævnenes Hus. Gå til klageportal.
  • Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
  • Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageportal. Gå til EU klageportal.

Ved indgivelse af klage, skal du oplyse/anvende vores [virksomhedsmail].